Pašvaldība
Bauskas novada pašvaldība pagarina pieteikšanās termiņu uz Bauskas novada pašvaldības iestādes «Bauskas apvienības pārvalde» vadītāja/as amatu

Bauskas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr.90009116223, pagarina pieteikuma termiņu atklātam konkursam uz Bauskas novada pašvaldības iestādes “Bauskas apvienības pārvalde” vadītāja/as amatu.

Apvienības pārvaldes vadītāja amata pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas izglītības, profesionālās pieredzes un kompetences prasības:

  • Izglītība – akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība;
  • Profesionālā pieredze - vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze uzņēmuma, valsts vai pašvaldību institūcijas vadošajos amatos (t.sk. struktūrvienības vadītāja amatā).
  • Profesionālās zināšanas un prasmes:
    • padziļināta izpratne par Bauskas novadu un Bauskas apvienības pārvaldi, tajā sniedzamiem pašvaldības pakalpojumiem;
    • zināšanas par normatīvajiem aktiem, kas reglamentē pašvaldības darbu, un spēja tajos orientēties;
    • prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas;
    • pieredze cilvēkresursu vadīšanā, budžeta plānošanas un izpildes kontrolē, investīciju piesaistē;
    • spēja patstāvīgi organizēt savu un Apvienības pārvaldes darbu;
    • spēja noteikt prioritātes, organizēt un plānot darbu, deleģēt uzdevumus;
    • prasme patstāvīgi plānot īstermiņā un vidējā termiņā, sakārtot un organizēt darbus prioritārā secībā;
    • prasme patstāvīgi un operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos;
    • spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt;
    • labas prezentācijas prasmes, prasme publiski paust savu un pašvaldības viedokli;
    • teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes (t.sk., rakstiskā, telefoniskā, saziņā);
    • regulāra profesionālo zināšanu papildināšana.
  • Vispārējās zināšanas un prasmes:
    • valsts valodas prasme augstākajā līmenī;
    • ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras izmantošanā;
    • iemaņas darbā ar elektroniskajām dokumentu vadības sistēmām (vismaz vienu), e-pastu, e-adresi;
    • B kategorijas autovadītāja apliecība.

Galvenie pienākumi:

  • plāno, organizē, vada un kontrolē Apvienības pārvaldes darbu atbilstoši iestādes Nolikumam, ir atbildīgs par Apvienības pārvaldes darbības tiesiskumu un tās kompetencē ietilpstošo uzdevumu izpildi;
  • dod rīkojumus un uzdevumus struktūrvienību vadītajiem;
  • atbild par Apvienības pārvaldē sniedzamo pašvaldības pakalpojumu un informācijas pieejamību un kvalitāti;
  • savas kompetences ietvaros rīkojas ar piešķirtajiem finanšu līdzekļiem un atbild par to izlietojumu;
  • iesniedz izpilddirektora vietniekam tālākai virzīšanai ikgadējo Apvienības pārvaldes funkcionēšanai nepieciešamo finanšu līdzekļu pieprasījumu;
  • nodrošina Apvienības pārvaldes budžeta plānošanu un sagatavošanu, kā arī budžeta tāmju izstrādāšanu atbilstoši Apvienības pārvaldes funkcijām;
  • kontrolē Apvienības pārvaldes darbības teritorijā esošo pašvaldības objektu, pašvaldības ielu un autoceļu apsaimniekošanu, teritorijas labiekārtošanu;
  • sniedz Pašvaldības vadībai un izpilddirektora vietniekam informāciju par Apvienības pārvaldes kompetencē esošo uzdevumu izpildes rezultātiem un priekšlikumus iestādei noteikto uzdevumu izpildes pilnveidošanai un darbības uzlabošanai;
  • pieņem darbā un atbrīvo no darba Apvienības pārvaldes darbiniekus, nosaka viņu darba pienākumus, individuālos mērķus, sasniedzamos rezultātus un novērtē darbības rezultātus;
  • iesniedz izpilddirektora vietniekam priekšlikumus par Apvienības pārvaldes struktūru, darbinieku skaitu, amata pienākumiem, darbinieku darba samaksu, materiālo stimulēšanu;
  • piedalās  komisiju, darba grupu darbā, sapulcēs un tml., paužot viedokli Apvienības pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos;
  • organizē iedzīvotāju pieņemšanu un atbilstoši savai kompetencei izskata iesniegumus un sūdzības, kā arī atbild par informācijas apriti starp struktūrvienībām, citām Pašvaldības institūcijām, citu pašvaldību institūcijām un valsts pārvaldes institūcijām.

Piedāvājam:

  • darba attiecības uz nenoteiktu laiku;
  • mēnešalgu pēc pārbaudes laika 2020 EUR (bruto);
  • sociālās garantijas.

Lai pieteiktos konkursam, pretendentiem/-ēm jāiesniedz šādi dokumenti:

  • motivētu pieteikuma vēstuli;pretendenta redzējumu par Apvienības pārvaldes darbību un tās darba organizāciju (ne vairāk kā 3 lpp. datorrakstā);
  • dzīves aprakstu (Curriculum Vitae);
  • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
  • atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
  • citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

Pretendenti pieteikumu, norādot “Konkursam uz Bauskas apvienības pārvaldes vadītāja amatu” var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: dace.strazdina@bauska.lv.

Pieteikuma iesūtīšana jānodrošina līdz 2022.gada 19.septembrim plkst. 14:00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija".