Trešdiena, 05. Oktobris, 2022. Amālija, Amēlija

Sazinies ar mums

63922238

Notiek ielāde ...

Vakances

  • Sociālais pedagogs/sociālais darbinieks izglītības iestādē (5 amata vietas)

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.31

    Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests” reģistrācijas Nr. 90009403791, izsludina konkursu uz sociālā pedagoga/sociālā darbinieka izglītības iestādē amata vakancēm (5 vakances) uz nenoteiktu laiku:

    (2 vakances) uz nenoteiktu laiku Bauskas struktūrvienībā;

    (1 vakance) uz nenoteiktu laiku Rundāles struktūrvienībā;

    (2 vakances) uz nenoteiktu laiku Vecumnieku struktūrvienībā.

     

    • 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālā pedagoga darbā vai sociālajā darbā;
    • vismaz divu gadu pieredze darbā ar bērniem;
    • zināšanas sociālpedagoģisko praktisko jautājumu risināšanā;
    • prasmes plānot un modelēt uz pozitīvu rezultātu orientētu sociālpedagoģisko darbību;
    • labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt  ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī;
    • valsts valodas prasme augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām;
    • precizitāte un augsta atbildības sajūta;
    • spēja strādāt patstāvīgi un komandā, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus.

     

    Darba vieta:

    • Izglītības iestāde

     

    Piedāvājam:

    • atbildīgu un interesantu darbu;
    • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
    • darba algu pirms nodokļu nomaksas 929 euro;
    • sociālās garantijas.
       

     

    Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2022.gada 31.oktobrim, Rūpniecības ielā 7, Bauskā,  vai iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests”, Rūpniecības ielā 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai iesūtīt ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus Bauskas novada Sociālā dienesta oficiālajā elektroniskā pasta adresē socialais.dienests@bauska.lv

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada Sociālais dienests". Lai saņemtu detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai, lūdzam spiest: ŠEIT.

     

    Uzziņai:

    Bauskas novada Sociālā dienesta Vecumnieku struktūrvienības vadītāja I.Jankeviča, tālr. 20219567.

    Bauskas novada Sociālā dienesta Rundāles struktūrvienības vadītāja K.Brūvele, tālr. 29189584.

    Bauskas novada Sociālā dienesta Bauskas struktūrvienības ģimeņu atbalsts nodaļas vadītāja I.Kalniņa, tālr. 26114638.

  • Sociālais darbinieks darbam ar ģimenēm un bērniem Bauskā, Vecumniekos, Rundālē

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.31

    Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests” reģistrācijas Nr. 90009403791, izsludina konkursu uz Sociālā darbinieka darbam ar ģimenēm un bērniem amata vakancēm (1 vakance) uz nenoteiktu laiku Vecumnieku struktūrvienībā, (1 vakance) uz noteiktu laiku Bauskas struktūrvienībā, (2 vakances) uz nenoteiktu laiku Bauskas struktūrvienībā, (1 vakance) uz nenoteiktu laiku Rundāles struktūrvienībā.

     

    Prasības pretendentam:

    • Otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā (Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 41.pants);
    • ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana, prasme darbā izmantot iekšējos normatīvos aktus;
    • izpratne par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanas pamatprincipiem Latvijā;
    • ģimeņu un bērnu tiesību jautājumu pārzināšana; speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā;
    • iemaņas darbā ar MS Office programmām, internetu un e-pastu. Pieredze darbā ar programmu SOPA tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
    • labas komunikācijas prasmes, empātija;
    • augsta atbildības sajūta, saskarsmes kultūra un precizitāte;
    • izpratne par ģimeņu, personu, dažādu sociālo grupu sociālajām vajadzībām;
    • izpratne par resursu veidošanu un piesaisti sociālo problēmu risināšanai;
    • prasme identificēt un analizēt klientu sociālās problēmas, to cēloņus un sekas;
    • pieredze sociālajā darbā vai sociālā darba prakse tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • B kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība;
    • teicamas latviešu valodas zināšanas. Zināšanas vismaz vienā svešvalodā tiks uzskatītas par priekšrocību.

     

    Piedāvājam:

    • Iespēju strādāt radošā un atbildīgā darbā.
    • Mēnešalgu 905 (bruto) Vecumnieku struktūrvienībā.
    • Mēnešalgu 929 (bruto) Bauskas struktūrvienībā.
    • Mēnešalgu 1076 (bruto) Rundāles struktūrvienībā
    • Sociālās garantijas.
    • Normālo darba laiku.

     

    Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2022.gada 31.oktobrim Rūpniecības ielā 7, Bauskā,  vai iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests”, Rūpniecības ielā 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai iesūtīt ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus Bauskas novada Sociālā dienesta oficiālajā elektroniskā pasta adresē socialais.dienests@bauska.lv

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada Sociālais dienests". Lai saņemtu detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai, lūdzam spiest: ŠEIT.

     

    Uzziņai:

    Bauskas novada Sociālā dienesta Vecumnieku struktūrvienības vadītāja I.Jankeviča, tālr. 20219567.

    Bauskas novada Sociālā dienesta Rundāles struktūrvienības vadītāja K.Brūvele, tālr. 29189584.

    Bauskas novada Sociālā dienesta Bauskas struktūrvienības ģimeņu atbalsts nodaļas vadītāja I.Kalniņa, tālr. 26114638.

  • Sociālais darbinieks darbam ar pilngadīgām personām Iecavā

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.31

    Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests” reģistrācijas Nr. 90009403791, izsludina konkursu uz sociālo darbinieku darbam ar pilngadīgām personām amata vakanci uz nenoteiktu laiku Iecavas struktūrvienībā.

     

    Prasības pretendentam/ēm:

    • Otrā līmeņa profesionālā augstākā vai akadēmiskā izglītība sociālajā darbā vai karitatīvajā sociālajā darbā (Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 41.pants);
    • ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana, prasme darbā izmantot iekšējos normatīvos aktus;
    • izpratne par sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sniegšanas pamatprincipiem Latvijā;
    • iemaņas darbā ar MS Office programmām, internetu un e-pastu. Pieredze darbā ar programmu SOPA tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
    • labas komunikācijas prasmes, empātija;
    • augsta atbildības sajūta, saskarsmes kultūra un precizitāte;
    • izpratne par ģimeņu, personu, dažādu sociālo grupu sociālajām vajadzībām;
    • izpratne par resursu veidošanu un piesaisti sociālo problēmu risināšanai;
    • prasme identificēt un analizēt klientu sociālās problēmas, to cēloņus un sekas;
    • pieredze sociālajā darbā vai sociālā darba prakse tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • B kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība;
    • teicamas latviešu valodas zināšanas. Zināšanas vismaz vienā svešvalodā tiks uzskatītas par priekšrocību.

     

     

    Piedāvājam:

    • atbildīgu un interesantu darbu;
    • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
    • darba algu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikam beidzoties no 929 euro;
    • sociālās garantijas.

     

     

    Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2022.gada 31.oktobrim Rūpniecības ielā 7, Bauskā,  vai iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests”, Rūpniecības ielā 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai iesūtīt ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus Bauskas novada Sociālā dienesta oficiālajā elektroniskā pasta adresē socialais.dienests@bauska.lv

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada Sociālais dienests". Lai saņemtu detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai, lūdzam spiest: ŠEIT.

     

    Uzziņai:
    Bauskas novada Sociālā dienesta vadītāja: Dina Romanovska, tālr. 
    29595827.

  • Sociālais rehabilitētājs/-a Daudzfunkcionālajā sociālo pakalpojumu centrā Vecumniekos

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.31

    Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests” reģistrācijas Nr. 90009403791, izsludina konkursu uz 1 sociālā rehabilitētāja amatu vakanci Daudzfunkcionālajā sociālo pakalpojumu centrā Vecumnieku struktūrvienībā.

     

    Galvenie amata pienākumi

    • Ievērojot spēkā esošo Latvijas Republikas likumdošanu, normatīvo aktu prasības un novada saistošos noteikumus,  piesaistīt un sabalansēt resursus, sniegt palīdzību personām, ar mērķi - veicināt vai atjaunot personu spēju sociāli funkcionēt un radīt šai funkcionēšanai labvēlīgus apstākļus.
    • Izstrādāt un iesniegt Daudzfunkcionālā sociālo pakalpojumu centra vadītājai priekšlikumus un ieteikumus sociālo pakalpojumu centra darbības uzlabošanai.
    • Ievākt informāciju par klienta vajadzībām un novērtēt  klienta sociālās funkcionēšanas spējas.
    • Organizēt un vadīt nodarbības sociālo iemaņu un funkcionēšanas spēju attīstībai.
    • Sadarbībā ar sociālo darbinieku un citiem speciālistiem izstrādāt un īstenot klientu individuālos sociālās rehabilitācijas plānus.
    • Palīdzēt klientam uzlabot esošās un apgūt jaunas prasmes.
    • Skaidrot informāciju un palīdzēt izmantot alternatīvās komunikācijas līdzekļus un tehniskos palīglīdzekļus.
    • Spēja izvērtēt un piesaistīt resursus.

     

    Amata veikšanai nepieciešamā izglītība, zināšanas un prasmes

    • Valsts vai akreditētas augstskolas diploms par pirmā līmeņa profesionālo augstākās izglītības programmu sociālā rehabilitētāja kvalifikācijā.
    • Labas komunikācijas spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta, spēja strādāt patstāvīgi.
    • Prasme veidot un saglabāt profesionālās saites ar citiem speciālistiem.
    • Labas datorprasmes un prasme strādāt ar biroja tehniku.
    • Prasme vākt un analizēt informāciju.
    • Vēlami kursi dažādu nodarbību organizēšanā un vadīšanā.

     

    Piedāvājam

    • Iespēju strādāt radošā un atbildīgā darbā.
    • Mēnešalgu 720 EUR (bruto).
    • Sociālās garantijas.
    • Normālo darba laiku.

     

    Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2022.gada 31.oktobrim, Rūpniecības ielā 7, Bauskā,  vai iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests”, Rūpniecības ielā 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai iesūtīt ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus Bauskas novada Sociālā dienesta oficiālajā elektroniskā pasta adresē socialais.dienests@bauska.lv

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada Sociālais dienests". Lai saņemtu detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai, lūdzam spiest: ŠEIT.

     

    Uzziņai:
    Bauskas novada Sociālā dienesta Vecumnieku struktūrvienības vadītāja I.Jankeviča, 20219567.

  • Bauskas novada sociālā dienesta psihologs Bauskā, Vecumniekos, Rundālē

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.31

    Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests” reģistrācijas Nr. 90009403791, izsludina konkursu uz psihologa amata vakancēm (1 vakance) uz nenoteiktu laiku Vecumnieku struktūrvienībā, (1 vakance) uz nenoteiktu laiku Bauskas struktūrvienībā, (1 vakance) uz nenoteiktu laiku Rundāles struktūrvienībā.

     

    Galvenie amata pienākumi:

    • ievērojot spēkā esošo Latvijas Republikas likumdošanu, normatīvo aktu prasības un novada saistošos noteikumus, sniegt psiholoģisko palīdzību ģimenēm un personām, ar mērķi - veicināt vai atjaunot ģimenes (personu) spēju sociāli funkcionēt.
    • sniegt psihologa konsultācijas un atbalstu bērniem un pieaugušajiem.
    • sadarbībā ar citiem Sociālā dienesta speciālistiem analizēt ģimenes sociālpsiholoģiskos problēmu cēloņus un izstrādāt priekšlikumus to risināšanai.
    • pēc pieprasījuma veikt psiholoģisko diagnostiku, aprakstot un analizējot izpētes rezultātus un sniedzot ieteikumus, kā mazināt un risināt identificētās problēmas pārrunājot un izskaidrojot gūtās atziņas klientam saprotamā veidā.
    • savlaicīgi un kvalitatīvi veikt savus darba pienākumus, ievērojot spēkā esošo likumdošanu un normatīvos dokumentus savas kompetences ietvaros.

     

    Prasības pretendentam/ēm:

    • maģistra grāds psiholoģijā, vēlama specializācijas joma - klīniskais psihologs;
    • ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana, prasme darbā izmantot iekšējos normatīvos aktus;
    • iemaņas darbā ar MS Office programmām, internetu un e-pastu;
    • spēja strādāt patstāvīgi un komandā;
    • labas komunikācijas prasmes, empātija;
    • augsta atbildības sajūta, saskarsmes kultūra un precizitāte;
    • pieredze vismaz 3 gadi;
    • teicamas latviešu valodas zināšanas. Zināšanas vismaz vienā svešvalodā tiks uzskatītas par priekšrocību;
    • ģimeņu un bērnu tiesību jautājumu pārzināšana; speciālās zināšanas bērnu tiesību aizsardzības jomā;
    • ir sertifikāts, lai sniegtu sociālo rehabilitāciju bērniem, kuri cietuši no prettiesiskām darbībām.

     

    Piedāvājam:

    • atbildīgu un interesantu darbu;
    • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
    • darba algu pirms nodokļu nomaksas 1012 euro;
    • sociālās garantijas.

     

    Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2022.gada 31.oktobrim, Rūpniecības ielā 7, Bauskā,  vai iesūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldības iestāde “Bauskas novada Sociālais dienests”, Rūpniecības ielā 7, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai iesūtīt ar drošu elektronisko parakstu parakstītus dokumentus Bauskas novada Sociālā dienesta oficiālajā elektroniskā pasta adresē socialais.dienests@bauska.lv

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada Sociālais dienests". Lai saņemtu detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai, lūdzam spiest: ŠEIT.

     

    Uzziņai:

    Bauskas novada Sociālā dienesta vadītāja Dina Romanovska, tālr. 29595827. 

  • Kasiere kultūrtelpā “Mežotnes baznīca”

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.07

    Darba pienākumi:

    • pieņemt maksājumus par ieejas biļetēm un izsniegt biļetes;
    • pārraudzīt un sekot līdzi kases stāvoklim;
    • sniegt apmeklētājiem pamatinformāciju par kultūrtelpu;
    • uzraudzīt personu skaitu tornī;
    • uzraudzīt kultūrtelpas iekšējo noteikumu ievērošanu;
    • veikt apmeklētāju statistikas uzskaiti;
    • veikt telpu primāro sanitāro uzkopšanu un klimata nodrošināšanu;


    Prasības:

    • labas komunikācijas prasmes;
    • labas valsts valodas zināšanas;
    • vismaz vidējā izglītība;
    • pieredzējuša datora lietotāja prasmes;
    • darbs saistīts ar biežu fizisku pārvietošanos pa kāpnēm.


    Piedāvājam

    • summētais darba laiks;
    • pilnas slodzes darbs uz nenoteiktu laiku;
    • alga 662,00 bruto;
    • pilnas sociālās garantijas.


    Pieteikumu līdz 2022.gada 7.oktobra plkst. 12:00 sūtīt uz e-pastu: parvalde@rundale.lv vai vērsties klātienē Bauskas novada pašvaldības iestādē “Rundāles apvienības pārvalde” - Pilsrundāle 1, Pilsrundāle, Rundāles pagasts, Bauskas novads.


    Kontaktpersona: Rundāles apvienības pārvaldes, Mežotnes pilskalna kompleksa apsaimniekotājs Kristaps Zēbergs - 29765709.


    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei “Rundāles apvienības pārvalde”.Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra vadītājs (uz noteiktu laiku)

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.28

    Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas Nr.40900035851, izsludina pieteikšanos uz Uzņēmējdarbības un mārketinga departamenta Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra vadītāja amata vakanci (uz noteiktu laiku)

     

    Prasības pretendentiem/-ēm:

    • augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, ekonomikā;
    • vismaz 1 (viena) gada pieredze struktūrvienības vadītāja amatā;
    • pieredze uzņēmējdarbības jomā;
    • vēlama pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās;
    • labas zināšanas normatīvo aktu piemērošanā un administratīvajā darbā, un dokumentu pārvaldības jomā;
    • iemaņas kolektīva vadīšanā;
    • spēja patstāvīgi organizēt savu un pārziņā esošās struktūrvienības darbu; patstāvīgi un operatīvi pieņemt lēmumus un koordinēt veicamos darbus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos;
    • spēja uztvert liela apjoma informāciju, to atlasīt un analizēt, noformulēt viedokli;
    • teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (angļu vai krievu);
    • ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras izmantošanā.

     

    Galvenie darba pienākumi:

    • plānot, organizēt, vadīt un kontrolēt Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra darbu;
    • nodrošināt struktūrvienības budžeta plānošanu un sagatavošanu, kā arī budžeta tāmju izstrādāšanu;
    • nodrošināt Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra darba plāna un uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi;
    • nodrošināt struktūrvienības kompetencē esošo normatīvo aktu (rīkojumu, noteikumu, instrukciju, nolikumu, reglamentu u.c.) izstrādi;
    • pēc  Bauskas novada pašvaldības vadības norīkojuma, pārstāvēt pašvaldības intereses vietējās un ārvalstu iestādēs, institūcijās un organizācijās atbilstoši kompetencei;
    • nodrošināt konsultāciju, viedokļu, skaidrojumu sniegšanu struktūrvienības kompetencē esošajos jautājumos;
    • piedalīties  komisijās, darba grupās, sēdēs, sapulcēs un tml. un paust viedokli struktūrvienības kompetencē esošajos jautājumos;
    • noteikt pakļautībā esošo darbinieku pienākumus, individuālos mērķus, sasniedzamos rezultātus un novērtēt darbības rezultātus.

     

    Piedāvājam

    • iespēju strādāt radošā un atbildīgā darbā;
    • mēnešalgu līdz 1287 EUR (bruto). Pārbaudes laikā mēnešalga tiek noteikta 85% apmērā no amata mēnešalgas;
    • sociālās garantijas;
    • normālo darba laiku.

     

    Pretendentam jāiesniedz:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • pretendenta dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • pretendenta redzējumu par Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centru (ne vairāk kā 2 lpp. datorrakstā);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

     

    Pretendents papildus var iesniegt:

    • Atsauksmes/rekomendācijas;
    • Citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra vadītāja amatam”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: ieva.gudone@bauska.lv.

     

    Uzziņai: Uzņēmējdarbības un mārketinga departamenta vadītāja Laura Ārente, tālr. 29906233.

     

    Pieteikums jāiesūta līdz 2022.gada 28.oktobrim plkst. 12.00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Uzņēmējdarbības speciālists

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.14

    Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas Nr.40900035851, izsludina pieteikšanos uz Uzņēmējdarbības un kompetenču attīstības centra uzņēmējdarbības speciālista amata vakanci (uz nenoteiktu laiku).

     

    Prasības pretendentiem/-ēm:

    • vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība uzņēmējdarbībā, ekonomikā, komunikācijā;
    • pieredze uzņēmējdarbības jomā vai valsts/pašvaldību institūcijās
    • spēja patstāvīgi organizēt savu darbu;
    • ļoti labas komunikācijas prasmes;
    • teicamas latviešu valodas zināšanas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas (angļu vai krievu);
    • ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūras izmantošanā.

     

    Galvenie darba pienākumi:

    • plānot, organizēt pasākumus uzņēmējiem (kopīgas tikšanās, “Uzņēmēju brokastis”, pieredzes apmaiņas, mācības pēc pieprasījuma, konkursu pašvaldības līdzfinansējumam uzņēmējdarbība u.tml.);
    • piedalīties nacionālā, reģionālā un cita veida sanāksmēs par uzņēmējdarbības attīstības politikas ieviešanas aktuāliem jautājumiem;
    • apkopot un analizēt datus par uzņēmējdarbības veidiem Bauskas novadā, izveidot un regulāri aktualizēt datu bāzi par novada uzņēmējiem, tajā skaita zemnieku saimniecībām;
    • konsultēt uzņēmējus par individuālo uzņēmumu attīstības plānu veidošanu, saskaņā ar nozares attīstības iespējām;
    • organizēt komunikāciju ar Bauskas novada uzņēmējiem, plānot un organizēt uzņēmēju līdzdalību Zemgales reģiona un valsts institūciju organizētājos konkursos, pasākumos, projektos;

     

    Piedāvājam

    • iespēju strādāt radošā un atbildīgā darbā;
    • mēnešalgu līdz 1066 EUR (bruto). Pārbaudes laikā mēnešalga tiek noteikta 85% apmērā no amata mēnešalgas;
    • sociālās garantijas;
    • normālo darba laiku.

     

    Pretendentam jāiesniedz:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • pretendenta dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;

     

    Pretendents papildus var iesniegt:

    • Atsauksmes/rekomendācijas;
    • Citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums Uzņēmējdarbības speciālista amatam”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: ieva.gudone@bauska.lv.

     

    Uzziņai: Uzņēmējdarbības un mārketinga departamenta vadītāja Laura Ārente, tālr. 29906233.

     

    Pieteikums jāiesūta līdz 2022.gada 14.oktobrim plkst. 12.00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Datorsistēmu un datortīklu administrators

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.12

    Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas Nr.40900035851, izsludina pieteikšanos uz Administratīvā departamenta Informācijas tehnoloģiju nodaļas datorsistēmu un datortīklu administratora amata vakanci (uz nenoteiktu laiku).

     

    Prasības amata pretendentiem/-ēm:

    IZGLĪTĪBA UN PROFESIONĀLĀ PIEREDZE:

    • augstākā izglītība vai nepabeigta augstākā izglītība (pēdējo kursu students) informācijas tehnoloģiju nozarē un vismaz 2 gadu darba pieredze datortehnikas un biroja tehnikas apkalpošanā, remontdarbos un diagnostikā;
    • profesionālā vidējā izglītība informācijas tehnoloģiju nozarē vai vidējā izglītība un vismaz 5 gadu darba pieredze datortehnikas un biroja tehnikas apkalpošanā, remontdarbos un diagnostikā.

    NEPIECIEŠAMĀS PRASMES, SPĒJAS UN ZINĀŠANAS:

    • datorprasmes:
      • labas zināšanas par operētājsistēmām Microsoft Windows (7, 8, 8.1, 10,11);
      • labas zināšanas datortehnikas uzbūvē un arhitektūrā;
      • labas zināšanas datortīklu, komunikāciju tīklu uzbūvē, to plānošanā;
      • labas iemaņas darbā ar populārāko Microsoft, Adobe u.c. ražotāju biroja programmatūru.
      • PHP valodas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību.
    • labas komunikāciju prasmes, atbildības sajūta un precizitāte.
    • B kategorijas vadītāja apliecība.
    • svešvalodu zināšanas amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā apjomā.

    GALVENIE DARBA PIENĀKUMI:

    • uzstādīt un konfigurēt datortehniku, instalēt, uzturēt un konfigurēt lokālā, ieskaitot bezvadu, datortīkla iekārtas, datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumu (programmatūras) paketes;
    • nodrošināt lietotāju darba staciju uzturēšanu, apkopi, visu nepieciešamos IKT resursus pieslēgšanu darba vietām, veikt sīkus datortehnikas remontdarbus;
    • novērst pašvaldības darbinieku (lietotāju) pieteiktās, informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) procesu pārvaldības sistēmā reģistrētās problēmas;
    • veikt e-pārvaldes risinājumu testēšanu un ieviešanu;
    • veikt dokumentācijas, specifikāciju sagatavošanu un lietošanas instrukciju izstrādi, auditu un inventarizāciju;
    • konsultēt pašvaldības iestādes e-pakalpojumu ieviešanā un uzturēšanā;
    • sniegt lietotājiem atbalstu ar specializēto programmatūru saistītos jautājumos un pašvaldības iestāžu organizētos pasākumos;
    • apmācīt pašvaldības iestāžu darbiniekus jautājumos, kas saistīti ar informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošanu darba pienākumu izpildei.

    PIEDĀVĀJAM:

    • darba attiecības uz nenoteiktu laiku;
    • mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1202 EUR. Pārbaudes laikā mēnešalga tiek noteikta 85% apmērā no amata mēnešalgas;
    • sociālās garantijas.

    PRETENDENTAM JĀIESNIEDZ:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
    • atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
    • citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskatāma par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums uz datorsistēmu un datortīklu administratora amatu”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: ieva.gudone@bauska.lv.

     

    Tālrunis uzziņām 22029011 (Zinaida Sparāne, Informācijas tehnoloģiju nodaļas vadītāja).

     

    Pieteikums jāiesūta līdz 2022.gada 12.oktobrim, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Grāmatvedības nodaļas grāmatveži

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.11

    Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas Nr.4090035851, izsludina pieteikšanos uz vakanto grāmatveža amatu Ekonomikas un finanšu departamenta Grāmatvedības nodaļā (darba vietas adrese: Uzvaras iela 6, Bauska):

    1 amata vieta uz noteiktu laiku;

    1 amata vieta uz nenoteiktu laiku.

     

    Prasības pretendentiem/-ēm:

    • vidējā speciālā vai pirmā līmeņa augstākā izglītība grāmatvedības, ekonomikas vai finanšu jomā;
    • grāmatvedības kārtošanas un nodokļu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana, un prasmes to piemērošanā;
    • pieredze grāmatvedības uzskaitē valsts un pašvaldību budžeta iestādēs, budžeta iestāžu gada pārskatu, periodisko pārskatu sastādīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību;
    • labas datora lietošanas prasmes (priekšrocība pretendentam ar pieredzi finanšu vadības programmas „Gvedis” lietošanā).


    Galvenie darba pienākumi:

    • veikt atbildīgā grāmatveža pienākumus Bauskas novada pašvaldības iestādēs;
    • nodrošināt finanšu operāciju uzskaiti saskaņā ar normatīvo aktu prasībām;
    • nodrošināt ilgtermiņa un īstermiņa saistību un prasību uzskaiti atbilstoši līgumiem, noteiktajām uzskaites dimensijām un normatīvo aktu prasībām;
    • veikt ilgtermiņa ieguldījumu, mazvērtīgā inventāra un krājumu analītisko un sintētisko uzskaiti;
    • sagatavot un iesniegt attiecīgajām institūcijām nepieciešamās atskaites;
    • piedalīties gada inventarizācijas procesos;
    • veikt darba samaksas aprēķināšanu un sagatavot atskaites, kas saistītas ar darbinieku kustību, darba samaksu un to saistītajiem nodokļiem.


    Piedāvājam:

    • atbildīgu un dinamisku darbu;
    • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
    • mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 1075 EUR
    • sociālās garantijas;
    • draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu.


    Pretendentam jāiesniedz:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
    • atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
    • citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums uz grāmatveža amatu”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: dace.strazdina@bauska.lv. Tālrunis uzziņām 63960199 (Aigars Vērmanis, Grāmatvedības nodaļas vadītājs).

     

    Pieteikums jāiesūta līdz 2022.gada 11.oktobrim, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Ekonomikas un finanšu nodaļas ekonomists

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.10

    „Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas Nr. 40900035851, izsludina pieteikšanos uz  Ekonomikas un finanšu departamenta Ekonomikas un finanšu nodaļas ekonomista amata vakanci (uz noteiktu laiku).

     

    Galvenie amata pienākumi:

    • piedalīties pašvaldības ikgadējā budžeta projekta un budžeta grozījumu sagatavošanā;
    • izvērtēt pašvaldības iestāžu un struktūrvienību iesniegtās budžeta ieņēmumu un izdevumu tāmes;
    • analizēt pašvaldības iestāžu un struktūrvienību budžeta izpildes rādītājus, regulāri kontrolēt  līdzekļu izlietojuma atbilstību  apstiprinātajām budžeta tāmēm;  
    • sadarbībā ar pašvaldības iestāžu un struktūrvienību vadītājiem veikt sniegto maksas pakalpojumu izvērtējumu un izcenojumu aprēķināšanu;
    • sagatavot lēmuma projektus novada domes sēdēm par budžeta un finanšu jautājumiem;
    • sagatavot finanšu aprēķinus un veikt datu analīzi;
    • sagatavot valsts institūcijām iesniedzamos pārskatus vai piedalīties to sagatavošanā atbilstoši kompetencei;
    • sagatavot informatīvos materiālus un atbildes vēstules par kompetencē esošiem jautājumiem;
    • sniegt konsultatīvu un metodoloģisku palīdzību pašvaldības iestādēm budžeta pieprasījumu sagatavošanas un izpildes nodrošināšanas jautājumos,  kā arī lēmuma projektu un pielikumu sagatavošanā jautājumos, kas saistīti ar finansēšanu un finanšu līdzekļu izlietojumu;
    • sadarboties ar plānošanas programmatūras izstrādātājiem programmatūras darbības problēmu un funkcionalitātes jautājumos.

     

    Prasības pretendentiem:

    • vismaz pirmā līmeņa augstākā izglītība ekonomikas vai finanšu jomā;
    • vismaz 3 gadu pēdējo 5 gadu laikā darba pieredze valsts pārvaldes institūcijās budžeta, ekonomikas un finanšu jomā;
    • pieredze pašvaldības darbā budžeta, ekonomikas un finanšu jomā tiks vērtēta kā papildu priekšrocība;
    • normatīvo aktu finanšu un budžeta jomā pārzināšana un prasme to piemērošanā;
    • prasme pielietot savas zināšanas ekonomisko un finanšu aprēķinu veikšanā, spēja patstāvīgi analizēt finanšu informāciju, izdarīt secinājumus un sniegt priekšlikumus;
    • pieredze darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības programmatūrām;
    • prasme darbā ar elektronisko dokumentu aprites sistēmām;.
    • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmatūru un biroja tehniku;
    • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī;
    • labas analītiskās spējas, precizitāte un augsta atbildības sajūta;
    • spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos.

     

    Piedāvājam:

    • darba attiecības uz noteiktu laiku;
    • darba alga pirms nodokļu nomaksas 1310 eiro. Pārbaudes laikā mēnešalga tiek noteikta 85% apmērā no amata mēnešalgas;
    • sociālās garantijas.

     

    Pretendentam jāiesniedz:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
    • citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums Ekonomikas un finanšu nodaļas ekonomista amatam”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: ieva.gudone@bauska.lv.

     

    Uzziņai: Ekonomikas un finanšu nodaļas vadītāja Ilona Spurķe, tālr. 63922257.

     

    Pieteikums jāiesūta līdz 2022.gada 10.oktobrim, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Attīstības un plānošanas nodaļas projektu vadītājs

    Pieteikšanās līdz: 2022.10.14

    Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas Nr.40900035851, pagarina pieteikšanos uz Attīstības un būvniecības departamenta Attīstības un plānošanas nodaļas projektu vadītāja amata vakancēm (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku).

     

    Prasības pretendentiem/-ēm:

    • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, ekonomikā, vadības zinātnēs vai citā sociālo zinātņu jomā;
    • vēlama pieredze Eiropas Savienības un citu finanšu instrumentu projektu pieteikumu sagatavošanā un projektu vadībā;
    • ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office programmas);
    • labas svešvalodu zināšanas;
    • ar darbu saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktu pārzināšana, prasme darbā izmantot iekšējos normatīvos aktus;
    • komunikācijas un prezentēšanas prasmes, un spēja argumentēti paust savu viedokli;
    • augsta atbildības sajūta un saskarsmes kultūra, precizitāte un labas analītiskās spējas;
    • spēja organizēt darbu patstāvīgi.


    Galvenie darba pienākumi:

    Nodrošināt projektu vadību:

    • izstrādāt projektu pieteikumus ārējā finansējuma piesaistei;
    • plānot projektu posmus, veikt projektu īstenošanu, termiņu, resursu un izmaksu plānošanu, koordinēšanu un kontroli,
    • plānot un organizēt darba apspriedes, veikt projektu risku analīzi;
    • organizēt un vadīt projekta komandu, noteikt projekta dalībnieku lomas, veidot projekta komandas dalībnieku komunikācijas struktūru;
    • sekot projekta plānu izpildei, analizēt rezultātus, izstrādāt priekšlikumus, veikt korekcijas esošajos plānos, sastādīt projekta starpatskaites un gala atskaiti, nodrošināt projekta administrēšanu un dokumentēšanu.


    Piedāvājam:

    • darba attiecības uz nenoteiktu laku;
    • mēnešalgu pēc pārbaudes laika no 1156 EUR līdz 1162 EUR pirms nodokļu nomaksas;
    • sociālās garantijas.


    Pretendentam jāiesniedz:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī izziņas kopiju par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst izglītības dokuments, ja tas iegūts ārvalstīs;
    • atsauksmes/rekomendācijas (ja ir);
    • citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskatāma par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums uz projektu vadītāja amatu”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: dace.strazdina@bauska.lv. Tālrunis uzziņām 63922233 (Attīstības un plānošanas nodaļas vadītāja Ilze Tijone, e-pasts: ilze.tijone@bauska.lv ).

     

    Pieteikums jāiesūta līdz 2022.gada 14. oktobrim plkst. 16.00, pēc šī termiņa saņemtie pieteikumi netiks vērtēti.

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT.

  • Bauskas novada Būvvaldes būvinspektors/-e

    Pieteikšanās līdz: 2022.12.31

    Bauskas novada pašvaldības iestāde „Bauskas novada administrācija”, reģistrācijas  Nr. 40900035851, izsludina pieteikšanos uz Bauskas novada Būvvaldes būvinspektora amatu.

     

    Prasības pretendentiem (-ēm):

    • atbilstība Ministru kabineta 2014.gada 1.oktobra noteikumu Nr.499 “Noteikumi par būvinspektoriem” prasībām;
    • pretendentam jābūt reģistrētam būvinspektoru reģistrā;
    • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā, kā arī Administratīvā procesa likuma izpratne;
    • ne mazāk kā divu gadu profesionālās darbības pieredze valsts vai pašvaldības institūcijā;
    • valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, krievu valodas zināšanas – sarunvalodas līmenī;
    • labas iemaņas darbā ar datoru (MC Oficce, par priekšrocību tiks uzskatītas iemaņas darbā Būvniecības informācijas sistēmā) un biroja tehniku;
    • prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, precizitāte un augsta atbildības sajūta, laba saskarsmes kultūra;
    • B kategorijas autovadītāja apliecība.

     

    Galvenie darba pienākumi:

    • kontrolēt un pārraudzīt būvniecības procesu un tiesiskumu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem;
    • apsekot būvobjektus un sastādīt atzinumus par to pārbaudi;
    • izvērtēt būvdarbu uzsākšanas nosacījumu izpildi;
    • organizēt būvobjektu nodošanu ekspluatācijā un pieņemt tos;
    • pieņemt apmeklētājus un izvērtēt iesniegto dokumentāciju;
    • izskatīt un sagatavot atbildes uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem.

     

    Piedāvājam:

    • atbildīgu un interesantu darbu;
    • iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi;
    • darba algu pirms nodokļu nomaksas līdz 1639 euro;
    • sociālās garantijas;
    • darba attiecības uz nenoteiktu laiku.

     

    Pretendentam jāiesniedz:

    • motivētu pieteikuma vēstuli;
    • dzīves un darba gaitu aprakstu (Curriculum Vitae);
    • izglītību apliecinošu dokumentu kopijas;
    • citu dokumentu kopijas (apliecības, sertifikātus), kuras pretendents uzskata par nepieciešamām (nozīmīgām).

     

    Pieteikumu, norādot “Pieteikums uz būvinspektora amatu”, var iesniegt, iesūtot dokumentus uz e-pasta adresi: dace.strazdina@bauska.lv. Tālrunis uzziņām 29417140 (Dace Putna, Bauskas novada Būvvaldes vadītāja).

     

    Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Bauskas novada pašvaldības iestādei "Bauskas novada administrācija". Detalizētu informāciju par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai var atrast: ŠEIT


Aizvērt
Pieteikties vakancei

*Obligāti aizpildāmi lauki