Jaunumi

Augot klientu pieprasījumam pēc vienkāršiem risinājumiem, lai veiktu savus finanšu darījumus, SEB banka turpina paplašināt attālināti pieejamo finanšu pakalpojumu klāstu.
Piemēram, jau šobrīd klientiem ir iespēja pieteikties vairākiem pakalpojumiem internetbankā, ātrākiem un ērtākiem naudas paskaitījumiem klienti izmanto mobilo lietotni, savukārt izrunāt aktuālus jautājumus par kredītiem, uzkrājumiem vai dzīvības apdrošināšanu klienti var video konsultācijā. Tāpēc vairākās SEB bankas filiālēs, tajā skaitā arī Bauskas filiālē, mainām klientu apkalpošanas kārtību.
Sākot ar 5. novembri, SEB bankas Bauskas filiāle (Slimnīcas iela 8) apkalpos klientus klātienē pirmdienās – no 8:30 līdz 18:30, trešdienās – no 9:00 līdz 17:00 un piektdienās – no 9:00 līdz 15:00.
Pārējās darba dienās filiālē strādājošie darbinieki apkalpos klientus attālināti, atbildot uz ienākošajiem zvaniem un e-pasta vēstulēm, kā arī sniedzot video konsultācijas. Savukārt, iepriekš piesakoties, klienti varēs saņemt konsultācijas pie konkrētajā filiālē strādājošā darījumu vadītāja vai dzīvības apdrošināšanas specialista gan klātienē, gan attālināti jebkurā darba dienā.
SEB banka ir pirmā banka Latvijā, kas saziņai ar bankas specialistu piedāvā video konsultāciju tādā līmenī, lai abas puses varētu dalīt savu ekrānu un tas palīdzētu skaidrot dažādas finanšu pakalpojumu nianses. Ikvienu klientu, kuram ir nepieciešamais aprīkojums – dators un interneta pieslēgums – aicināsim iepazīties ar video konsultācijas iespējām un tās izmantot. Vairāk par SEB video konsultācijām var izlasīt: ŠEIT
SEB banka ir izveidojusi arī mobilo filiāli (seb.lv/mobila-filiale), kuras mērķis ir atbalstīt tos uzņēmumus ar vairāk kā 10 darbiniekiem, kuru atrašanās vieta ir tālāk no filiāles, bet uzņēmums vēlas nodrošināt labu finanšu pakalpojumu servisu saviem darbiniekiem. Tie uzņēmumi, kuriem bankā ir savs darījumu vadītājs, arī turpmāk varēs visus jautājumus risināt ar šo cilvēku, ierodoties filiālē.