Ceturtdiena, 23. Marts, 2023. Mirdza, Žanete, Žanna

Sazinies ar mums

63922238

Notiek ielāde ...

Februāris


 27.02.2020.

Vai bizness var atļauties būt energoNEefektīvs? V.2.0

19.martā, Rīgā, H2O, RISEBA, Durbes ielā 4 no plkst. 9.30 līdz 14.00 notiks praktisks forums uzņēmējiem, lai uzaudzētu muskuļus un strauji pielīdzinātos konkurentiem ES tirgū.

Kā ietaupīt, efektivizēt un jēgpilni investēt? Viss par un ap energoefektivitāti no A līdz Z!

Forumā uzzināsi:

Valsts atbalsts energoefektivitātei 
Dzintars Kauliņš
Ekonomikas Ministrija

Energoefektīvas investīcijas, kas pragmatiski atmaksājas
ALTUM un Eiropas Investīciju Bankas energoefektivitātes granti un aizdevumi
Edgars Kudurs, Altum energoefektivitātes projektu direktors

Jaunākās paaudzes magnētiskie kompresori un sūkņi
Dzintars Mednis, EMT

Saules un vēja enerģija
Roberts Samtiņš, AJ Power 

Apkures automatizācija
Arnis Glāznieks, Mesh

Mobilās katlu mājas pašvaldībām, rūpnīcām, māju rajoniem
Steelpro, Sandis Gromovs

Procesu monitorings un ieradumu maiņa
Veca angļu paruna You get, what you measure
Kristaps Geidāns, Avangrid 

Elektroauto. Būt vai nebūt? 
viedo pilsētu klāsteris, Krišjānis Kalnciems 

Ar ko jārēķinās ražotājiem, kas eksportē uz ES? 
Prasības pret piegādātājiem
Caroline Reid, IKEA ilgtspējas attīstības vadītāja

Auditors. Pamēri savu patēriņu un Tev acis atvērsies ļooooti plaši!
Artūrs Kamenders, TUV NORD 

Apgaismojums - LED tehnoloģijas maģija
Kaspars Osis

 

Veiksmīgi uzņēmēju investīciju piemēri, kas var noderēt arī Tavā biznesā.

Forumu finansē Ekonomikas Ministrija un ALTUM. Uzņēmējiem dalība bez maksas.

Dalība tikai reģistrētiem dalībniekiem. 

 

 

 

 

Avots: „Attīstības finanšu institūcija Altum" AS 

 


25.02.2020.

Aicina uzņēmējus, lauksaimniekus un to pārstāvošās organizācijas uz tikšanos ar
Saeimas Tautsaimniecības komisijas vadītāju Jāni Vitenbergu


Saeimas Tautsaimniecības, agrārās, vides un reģionālās politikas komisijas vadītājs Jānis Vitenbergs uzsācis reģionālo vizīšu ciklu, lai reģionālā līmenī ar pašvaldībām, uzņēmējiem, nozaru pārstāvjiem, lauksaimniekiem un NVO izdiskutētu tautsaimneicībā aktuālus jautājumus. Šo diskusiju mērķis ir gūt ieskatu problēmās, kas sekmētu Saeimas komisijas darbu, iekļaujot arī reģionu intereses.


Šī gada 6. martā komisijas 
vadītājs dosies reģionālajā vizītē uz Bausku, kuras ietvaros no pulksten 13.00 – 14.30 notiks diskusija, kurā aicināti piedalīties Bauskas novada uzņēmēji, lauksaimnieki un to pārstāvošās organizācijas. Interesentus aicinām pieteikties, rakstot uz iveta.ziemele@saeima.lv un dome@bauska.lv

Tikšanās laikā Saeimas komisijas vadītājs iepazīstinās ar aktualitātēm komisijas darbā un šobrīd būtiskiem jautājumiem, kā arī diskutēs ar klātesošajiem par to pārstāvošo nozaru problemātiku un iepazīstinās ar savu vai komisijas redzējumu problēmu risināšanā.

 

Tikšanās notiks 2020.gada 6.martā no plkst. 13.00 līdz 14.30, 
Bauskas novada domē, Uzvaras ielā 1, 3.stāva zālē.

 

Iveta Ziemele
Saeimas deputāta palīdze

 


25.02.2020.

Dažādības vadības mācības „Skatu Punkti: Cieņa”

Nodibinājums „Ventspils Augsto tehnoloģiju parks” (VATP) sadarbībā ar Sabiedrības integrācijas fondu (SIF) aicina uzņēmumu, institūciju un organizāciju darbiniekus apmeklēt dažādības vadības mācības Skatu Punkti: Cieņa”, kas norisināsies no 4. līdz 6. martam atpūtas kompleksā Rožmalas” (Nameju iela 2, Ceraukste, Ceraukstes pagasts, Bauskas novads, LV-3908).

Mācības ir BEZMAKSAS un to laikā tiks nodrošinātas naktsmītnes un ēdināšana.
Reģistrējies mācībām: www.skatupunkti.lv.

Mācību laikā paredzēts pilnveidot darbinieku spējas un iemaņas dažādības vadības prasmju izmantošanā ar mērķi veicināt izpratni un paaugstināt kompetenci par diskriminācijas novēršanas, dažādības vadības un iecietības jautājumiem, kā arī attīstīt prasmi bez aizspriedumiem izturēties pret citādo, svešo un dažādo, īpašu uzmanību pievēršot sociālās atstumtības un diskriminācijas riskiem pakļauto personu grupu aspektiem.

Pasākuma laikā tiks sniegta individuāla izaugsmes pieredze un teorētiskas zināšanas, kas atbalstīs Jūs dažādības vadības praksē Jūsu organizācijā.

Jūs iegūsiet:

  • Zināšanas par to, kas ir dažādība un tolerance, prasme atpazīt situācijas, kas saistītas ar dažādību, toleranci.
  • Zināšanas un izpratni par to, kāpēc iecietība un dažādības vadība ir svarīga darba devējiem, kādi ir ieguvumi darba devējiem.
  • Zināšanas un izpratni par katra individuālo lomu un iespējām sekmēt iekļaujošas darba vides izveidi.

Mācības vadīs pieredzējuši lektori un to ietvaros būs iespēja tikties ar darba devēja pārstāvi, kurš dalīsies pieredzē par dažādības vadības ieguvumiem reālā darba vidē.

Mācības vadīs pieredzējuši lektori un to ietvaros būs iespēja tikties ar darba devēja pārstāvi, kurš dalīsies pieredzē par dažādības vadības ieguvumiem reālā darba vidē.

Tas būs pieredzes stāsts par to, kā īstenot dažādības vadību savā organizācijā, kā risināt ikdienas izaicinājumus dažādības vadības kontekstā uzņēmumos un to, kādi ir praktiskie instrumenti darbinieku efektīvai un cieņpilnai sadarbībai ar darba devēju.

Reģistrējies mācībām www.skatupuntki.lv līdz 28.02.2020.
Vietu skaits ir ierobežots, un no viena uzņēmuma aicinām piedalīties ne vairāk kā divus darbiniekus.

Programma

Ja Jums rodas jautājumi, aicinām sazināties ar mūsu vadošo eksperti Rasmu Pīpiķi, zvanot uz tālruņa numuru 26044862.

 

Ilze Valdmane
Projekta vadītāja
Nodibinājums „Ventspils Augsto tehnoloģiju parks”

 


24.02.2020.


Info dienas LIAA Bauskas biznesa inkubatorā


Jauno dalībnieku uzņemšana tuvojas straujiem soļiem, tāpēc LIAA Bauskas biznesa inkubators izsludina INFO DIENAS.

INFO dienu laikā pastāstīsim Tev par inkubatora piedāvātajām iespējām, ieguvumiem un to kā mēs Tev varam palīdzēt!

Pirmo soli idejas attīstības virzienā būsi spēris atnākot uz kādu no INFO dienām.

Gaidīsim Tevi Katoļu ielā 3, Bauskā
25.02.2020. plkst 16:00 vai
02.03.2020. plkst 17:00 

Uzzini vairāk: bauska@liaa.gov.lv vai zvanot 62400908

Nāc un mēs atbildēsim uz visiem Taviem jautājumiem!

Avots: LIAA Bauskas biznesa inkubators


 


19.02.2020.

Seminārs par aktualitātēm darba tiesībās un darba aizsardzībā

Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrā 10. martā, pl. 13:00-15:00 norisināsies seminārs par aktualitātēm darba tiesībās un darba aizsardzībā. Seminārā piedalīsies Latvijas Darba devēju konfederācijas (LDDK) jurists, darba tiesību eksperts Jānis Pumpiņš un darba aizsardzības eksperte Laima Beroza.

Semināra temati:

Dalība seminārā bez maksas.

Afiša

Pieteikties semināram iespējams, rakstot e-pastu liga.mikelsone@zrkac.jelgava.lv vai pa telefonu: 63012155, 63012169

Avots: Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs


17.02.2020.

LLKC palīdzēs gatavot kredīta pieteikumus ALTUM

Lai sekmētu uzņēmējdarbības attīstību Latvijas lauku teritorijās un veicinātu kredītu pieejamību, Latvijas Lauku konsultāciju un izglītības centrs (LLKC) turpmāk sniegs konsultācijas un palīdzēs sagatavot pieteikumus aizdevuma saņemšanai  arī attīstības finanšu institūcijā ALTUM. To paredz abu iestāžu nupat parakstītais sadarbības līgums.

Vienošanās noslēgta, lai veicinātu kvalitatīvāk sagatavotu projektu izstrādi iesniegšanai ALTUM un ātrāku nepieciešamā finansējuma saņemšanu. Palīdzību pieteikumu sagatavošanā varēs saņemt visos 26 LLKC reģionālajos birojos.

Mārtiņš Cimermanis, LLKC valdes priekšsēdētājs: „LLKC konsultanti visā Latvijā ir gatavi palīdzēt jauniem uzņēmējiem, kuri izvēlas saimniekot laukos, sagatavot kredītpieteikumu ALTUM, lai process būtu iespējami ātrāks un veicinātu iecerētā biznesa attīstību. Limits konsultāciju sniegšanai nav noteikts – centīsimies palīdzēt katram, kurš meklēs palīdzību un nodrošināsim individuālu pieeju ikvienam.”

Jēkabs Krieviņš, ALTUM valdes loceklis: „Iespēju sākt un attīstīt biznesu šobrīd ir vairāk nekā jebkad agrāk, un finanšu pieejamība ir patiesi plaša. Vienlaikus viens no biežākajiem klupšanas akmeņiem, kas labām idejām traucē īstenoties dzīvē, ir  nepietiekama prasme plānot finanses un izveidot reālu naudas plūsmu. Tāpēc praktisks atbalsts, ko uzņēmējiem reģionos nodrošinās mūsu partneri LLKC, veicinās biznesa ideju sekmīgu īstenošanu.”

 

Konsultācijas aizdevuma sagatavošanā jau ir pieejamas visos LLKC birojos, t.sk. LLKC Bauskas birojā.

Plašāka informācija: Linda Siliņa, LLKC Ekonomikas nodaļas vadītājas vietniece, e-pasts: linda.silina@llkc.lv, tālrunis: 63050576.

Informāciju sagatavoja
Ilze Rūtenberga-Bērziņa,
LLKC sabiedrisko attiecību vadītāja

Foto: LLKC

 


17.02.2020.

Konsultācijas par IT jautājumiem jaunajiem uzņēmējiem

Zemgales reģiona kompetenču attīstības centra (ZRKAC) uzņēmējdarbības atbalsta nodaļa mazajiem uzņēmējiem piedāvā pakalpojumu – iespēju saņemt bezmaksas konsultācijas par informācijas tehnoloģiju (IT) jautājumiem.

Tēmas konsultācijām:

 
Konsultācijas notiek reizi nedēļā – pirmdienās pl. 15:00-19:00,
iepriekš piesakoties pa tālruni 63012149 vai 

e-past: agris.kalnins@zrkac.jelgava.lv.

Šāda praktisku padomu sniegšana un konsultācija mājražotājiem, amatniekiem un mazajiem uzņēmējiem palīdzēs uzlabot savu vizuālo identitāti tīmeklī, nodrošinās kvalitatīvāku esošo resursu izmantošanu, kā arī ļaus paplašināt esošos komunikācijas tīklus, tādējādi paaugstinot konkurētspēju tirgū.

 

 

Avots: Zemgales reģiona kompetenču attīstības centrs


14.02.2020.

Lauksaimniecības datu centrs aicina lauksaimniekus aizpildīt anketu par „Novietņu infrastruktūra” 

Lauksaimniecības datu centrs (LDC) ir nosūtījis lauksaimniekiem informāciju par anketas „Novietņu infrastruktūra” aizpildīšanu.

Anketa līdz 1. martam ir jāaizpilda visiem lauksaimniecības dzīvnieku īpašniekiem par šādām dzīvnieku sugām un minimālo skaitu: liellopi – no pirmā dzīvnieka; aitas + kazas – kopskaitā no 5 dzīvniekiem; zirgi – no 5 dzīvniekiem; mājputni – no 10 putniem; cūkas – no 1 sivēnmātes, pārējās cūkas – no 3.

Anketā jānorāda informācija tikai par tām dzīvnieku sugām un kritērijiem, kas ir attiecināmi uz konkrēto novietni. Ja datu bāzē ir reģistrētas vairākas novietnes, par katru novietni anketa jāpilda atsevišķi.

LDC mājaslapā ir izvietota informācija par anketas aizpildīšanas metodiku, kūtsmēslu apjoma aprēķiniem.

Anketas apkopotā veidā tiks iesniegtas Centrālajai statistikas pārvaldei informācijas sagatavošanai saskaņā ar regulas Nr. 2018/1091 par lauku saimniecību integrētu statistiku prasībām; anketās reģistrētā informācija nebūs publiski pieejama.

Papildus norādām, ka anketās sniegtā informācija tiks izmantota SEG un gaisu piesārņojošo vielu emisiju aprēķiniem, tāpēc ir ļoti svarīgi anketu aizpildīt maksimāli pareizi, jo no anketām apkopotie vidējie republikas dati tiks iesniegti Eiropas statistikai, kas tiks izmantoti kā republikas dati SEG emisiju aprēķiniem.

Neskaidrību gadījumā zvaniet pa tālr. 67095069, 67095057, 67027240 vai konsultējieties ar LLKC Bauskas biroja lopkopības speciālisti Anitu Vismani (t. 29403110, anita.vismane@llkc.lv), kura apmācīta Novietņu infrastruktūras un kūtsmēslu krātuves anketu aizpildei un sniedz bezmaksas konsultācijas par Savstarpējās atbilstības prasībām lopkopībā.


LL Erna Galvanovska,
LDC direktora vietniece

 


14.02.2020.

VID seminārs nevalstisko organizāciju pārstāvjiem

Biedrība „Zemgales NVO Centrs'' sadarbībā ar  Valsts ieņēmumu dienestu 2020.gada 11.martā organizē semināru Zemgales nevalstisko organizāciju pārstāvjiem Jautājumi un atbildes: NVO grāmatvedība un gada pārskats'' gada pārskatu veiksmīgai sagatavošanai un iesniegšanai, kā arī citu grāmatvedības jautājumu precizēšanai.

Semināra vieta: Jelgava, Mātera iela 57, 3.stāva zāle
Dalībnieku reģistrēšanās no plkst.10:00

Lūgums laicīgi reģistrēties pasākumam aizpildot anketu šeit: https://ej.uz/VID_seminars_2020
Vietu skaits ir ierobežots!

Avots: Zemgales NVO centrs


11.02.2020.

LIAA Bauskas Biznesa inkubators svin jubileju

7.februārī, Bauskas Biznesa inkubatora mājīgajās telpās pulcējās inkubatora dalībnieki un viesi, lai kopīgi atzīmētu 3 gadu jubileju. Klātesošos uzrunāja Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Biznesa inkubatoru departamenta direktore Laura Očagova, uzsverot, ka inkubators ir lieliska treniņbāze jaunajiem uzņēmējiem, un izteica cerību, ka jaunie komersanti, kas apgūst iemaņas šodien, jau rīt veidos stabilus uzņēmumus, sekmējot valsts attīstību un konkurētspēju nākotnē.  

Sveicēju pulkā bija gan kolēģi no Ogres un Jūrmalas Biznesa inkubatoriem, viesi no Vecumnieku, Rundāles un Iecavas novada domēm, gan pieredzējuši biznesa pārstāvji.

Uzrunājot klātesošos, Bauskas novada domes priekšsēdētājs Arnolds Jātnieks uzsvēra Bauskas Biznesa inkubatora nenovērtējamo ieguldījumu komercdarbības veicināšanā novadā, pateicās komandai un mudināja tikpat jaudīgi turpināt iedvesmot un palīdzēt jaunajiem censoņiem īstenot ieceres. A.Jātnieks atzīmēja, ka novads atbalsta un arī turpmāk sekmēs uzņēmējdarbības attīstību Bauskas pilsētā un pagastos, kā arī atgādināja par iespēju izmantot Industriālā parka teritoriju Lidlauka ielā, kas jau šobrīd ir pieejama potenciālajiem investoriem. 

Pasākuma gaitā Bauskas filiāles vadītāja Kristīna Janušjaviča iepazīstināja ar inkubatora dalībnieku paveikto, kā arī prezentēja 3 gadu laikā sasniegtos un apkopotos svarīgākos jauno uzņēmēju darbības raksturojošos rādītājus. Inkubatora pirmajā pastāvēšanas gadā aktīvi darbojušies 7 uzņēmumi, kopumā sasniedzot 90 000 eiro lielu apgrozījumu, 2018.gadā dalībnieku skaits jau bija 17 un kopējais apgrozījums 315 000 eiro. Arī pērn inkubatorā tika uzņemti 10 dalībnieki, un kopējais apgrozījums kāpa līdz 342 000 eiro.  

INFOGRAFIKA: LIAA Bauskas Biznesa inkubators - skaitļi un fakti 2017. - 2019.gads.


Inkubators un tā darbība

Biznesa inkubators ir LIAA paspārnē izveidots infrastruktūras un personāla apvienojums, kas izveidots ar mērķi atbalstīt jaunu, dzīvotspējīgu un konkurētspējīgu komersantu izveidi un attīstību, nodrošinot uzņēmējdarbības uzsākšanai un attīstībai nepieciešamo vidi, konsultācijas, apmācības, mentoru atbalstu un grantu līdzfinansējumu.

Šobrīd Latvijā ir 14 biznesa inkubatori, kas piedāvā divu veidu atbalsta programmas: pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalsts jaunajiem uzņēmējiem.

Uzņemšanas nosacījumi

Uzņemšana biznesa inkubatorā notiek divas reizes gadā - pavasarī un rudenī. Šajā laikā tiek aicināti visi interesenti, gan tie, kas vēl tikai auklē ideju par savu uzņēmumu, gan jau strādājoši jaunuzņēmumi.

Iesācējiem, jeb biznesa ideju autoriem, tiek piedāvāta iespēja iesaistīties pirmsinkubācijā un apmeklēt PINK skolu. Mācības ilgst 6 mēnešus, kuru laikā topošie komersanti apmeklē nodarbības un dažādus lekciju kursus, kas orientēti uz izpratnes veidošanu par izlolotās biznesa idejas dzīvotspēju, tirgus situāciju un nākotnes perspektīvām. Mācību procesā katrs pirmsinkubācijas kursa apmeklētājs gūst sapratni par to, vai turpināt iecerētās idejas realizēšanu un iesaistīties aktīvajā uzņēmējdarbībā, ideju pārstrādāt vai ģenerēt jaunu. PINK skolas noslēgumā katra dalībnieka ieguvums ir izstrādāts galaprodukta prototips vai precīzs piedāvātā pakalpojuma apraksts, kā arī nenovērtējams zināšanu portfelis biznesa gaitu uzsākšanai.

Lēmumu par pieteikšanos nevajadzētu atlikt uz pēdējo brīdi, jo uzņemti tiek pirmie piecpadsmit pretendenti, kuri vēlas uzsākt gaitas pirmsinkubācijas skolā.

Vienlaikus ar reģistrēšanos pirmsinkubatorā, notiek dalībnieku uzņemšana inkubācijā. Te tiek gaidīti jaunie uzņēmēji - mikro, mazie un vidējie uzņēmumi ne vecāki par 3 gadiem, kuri savu darbību jau ir reģistrējuši un nodarbojas ar uzņēmējdarbību, bet trūkst pieredzējušu mentoru atbalsta un nepieciešamas nozares profesionāļu konsultācijas vai līdzfinansējums.  Veiksmīga projekta realizācijai inkubatora dalībnieks var saņemt līdz 50% grantu līdzfinansējumu no komersantu darbības izmaksām (ar pirmo gadu mārketingam, grāmatvedībai, prototipu izstrādei, no otrā inkubācijas gada arī izejmateriāliem un iekārtām).

Jāpiemin, ka Bauskas Biznesa inkubatorā var iestāties tikai tie, kuru uzņēmums ir reģistrēts vai fiziski atrodas Bauskas, Iecavas, Vecumnieku vai Rundāles novadā.

Pavasara uzņemšana Inkubatorā notiks no 1. līdz 20.martam.
Interesenti tiek aicināti uz Informatīvajām stundām, kas tiks rīkotas 25.februārī plkst. 16:00 un 2.martā plkst. 17:00 vai pieteikties uz individuālu konsultāciju, iepriekš zvanot 62400908 vai rakstot:
bauska@liaa.gov.lv

Aktuālajai informācijai var sekot Bauskas inkubatora sociālajos tīklos Facebook un Instagram.

Inkubatora kopiena

Inkubatora dalībnieki savā starpā veido ciešu kopienu, kurā jaunie uzņēmēji regulāri tiekas dažādos pasākumos. Šāda kopā sanākšana ir lieliska iespēja neformālā un draudzīgā gaisotnē pārrunāt ikdienas lietas, pozitīvo pieredzi vai piedzīvotās neveiksmes, ar kurām saskaras ikviens uzņēmējs. Kopienas lielākais ieguvums ir savstarpēja komunikācija un domubiedru atbalsts. Pieaugot inkubatora dalībnieku skaitam aug arī kopiena, kļūstot daudzpusīgāka, bet tās biedri zinošāki un profesionālāki.

Kopstrādes telpa Bauskā

Bauskas inkubators savu omulīgo biroju Katoļu ielā 3 piedāvā izmantot ne tikai kopienas uzņēmējiem, bet arī ikvienam interesentam kā kopiestrādes jeb coworking telpu darba dienās no plkst. 9:00 līdz 17:00. Šeit radošā atmosfērā pieejamas sešas individuālas darba vietas, internets un atpūtas stūrītis.

Inga Pinne
Sabiedrisko attiecību speciāliste

 


04.02.2020.

ALTUM aicina apmeklēt praktisku semināru biznesa uzsācējiem!

 

Ikdienā strādājot ar nodokļu maksātājiem konstatēts, ka daudzos gadījumos komersantiem, īpaši mazajiem uzņēmējiem, trūkst informācijas par uzņēmējdarbības plānošanu, naudas plūsmām, peļņas un zaudējumu aprēķiniem, maksājamo nodokļu aprēķiniem un tamlīdzīgiem aspektiem, kuru nezināšana apgrūtina ikdienu.



Lai mazinātu iespējamos riskus, kas saistīti ar neatbilstošu nodokļu un finanšu plānošanu, Valsts ieņēmumu dienests (VID) sadarbībā ar AS Attīstības finanšu institūcija Altum (ALTUM) rīko izglītojošo semināru „Praktiskais ceļvedis nodokļos un finansējuma piesaistē biznesa uzsācējiem”.

Seminārā lektori no ALTUM un VID informēs uzņēmējus par šādiem jautājumiem:
• Kā pareizi plānot naudas plūsmu, uzsākot uzņēmējdarbību? | ALTUM klientu apkalpošanas vadītāja Diana Lopeta
• Kā pareizi maksāt nodokļus, ņemot vērā dažādus ar šo jomu saistītus aspektus, kā sadarboties ar VID un izvairīties no dažādām nepatikšanām? | VID Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas vadītāja Diāna Blūma

Semināra laiks: 2020.gada 11.februāris plkst. 14:30
Norises vieta: Talejas iela 1, Rīga (1.stāva konferenču zāle)

Reģistrācija 

NB! Vietu skaits ir ierobežots

Avots: ALTUM

 


03.02.2020.

LIAA Radošo industriju inkubators aicina apmeklēt INFO stundu

2020. gada 4. februārī, plkst.16.00 – 17.00, Radošo industriju inkubatorā Elizabetes ielā 45/47, 4.stāvā notiks  informatīvs pasākums, kurā tiks stāstīts par inkubatora sniegtajiem pakalpojumiem un atbalstu biznesa idejas vai uzņēmējdarbības attīstībai. INFO stundas ietvaros inkubatora komanda atbildēs uz interesējošiem jautājumiem par pieteikumu sagatavošanu un iesniegšanu pirmsinkubācijas un inkubācijas atbalstam.

Šī gada pavasara pieteikumu pieņemšana inkubatora atbalsta programmām tiks atvērta 1.martā un turpināsies līdz 20. martam.

Programma

Dalība bezmaksas.

Vēl vari pagūt! Pieteikšanās līdz 3. februārim.

Kontaktinformācija:
Sabīne Jermaloviča, projektu vadītāja
Radošo industriju inkubators
Biznesa inkubatoru departaments

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra
Elizabetes iela 45/47, Rīga, LV-1050, Latvija
Tālrunis: +371 62401220, +371 26625910
E-pasts: sabine.jermalovica@liaa.gov.lv