Ceturtdiena, 02. Aprīlis, 2020. Irmgarde

Sazinies ar mums

63922238

Notiek ielāde ...

Sociālā dienesta informācija klientiem valstī noteiktās ārkārtas situācijas laikā


Sociālā dienesta informācija klientiem valstī noteiktās ārkārtas situācijas laikā2020.03.23 Komentāri (0) Sociālā dienesta informācija klientiem valstī noteiktās ārkārtas situācijas laikā

Saskaņā ar Ministru kabineta izsludināto ārkārtas situāciju valstī Covid-19 infekcijas sakarā un atbilstoši Labklājības ministrijas (LM) vadlīnijām Bauskas novada Sociālais dienests piemērojies darbam jaunajos apstākļos, domājot par klientu un arī darbinieku veselību.

Klientu apkalpošana notiek attālināti. Tas nozīmē, ka klienti savus iesniegumus par sociālo palīdzību var iesniegt mutiski, sazinoties pa tālruni ar sociālajiem darbiniekiem pēc dzīvesvietas,  pa e pastu vai elektroniski parakstītus. Atbilstoši LM vadlīnijām, esošajiem klientiem trūcīgas un maznodrošinātas personas statuss tiek automātiski pagarināts līdz 2020. gada 31.maijam. Pie Sociālā dienesta ēkas un pagastu pārvaldēs ir iespēja ielikt dokumentus pastkastītē pie durvīm, dokumenti tiks apstrādāti. Skaidras naudas pabalstu izmaksa nenotiek. Izvērtējot katru gadījumu individuāli, ja tāda nepieciešamība rastos, tiks pieņemts arī individuāls lēmums.

Līdz ārkārtas situācijas beigām nestrādās Higiēnas centrs un Dienas aprūpes centrs. Darbinieki atrodas atvaļinājumos.

Pārējie sociālie darbinieki strādā savās darba vietās un ar viņiem ir iespēja sazināties telefoniski un norunāt individuālu tikšanās formātu, ja nepieciešams. Ģimenes, kurām ir nepietiekoši materiālie resursi, kā arī zemas sociālās prasmes, tiek konsultētas pa telefonu, lai informētu par iespējām saņemt nepieciešamo atbalstu. Kopā ar Bāriņtiesu tiek turēta rūpe par bērniem, kuru ģimenes atbilst riska ģimeņu statusam un kurās līdz šim nav  nodrošinātas bērnu pamatvajadzības.

Vientuļos, vecos cilvēkus, kuriem piešķirts aprūpes mājās pakalpojums līdz šim un arī turpmāk aprūpē Latvijas Sarkanais krusts, kas piegādā arī pārtiku. Tāpat LSK turpina izsniegt pārtikas un citu preču pakas trūcīgajām, maznodrošinātajām un krīzes situācijā nonākušām personām, pēc attiecīgas izziņas uzrādīšanas vai sazinoties ar Sociālo dienestu par izziņas termiņa pagarināšanu.

Turpinās dokumentu noformēšana aprūpes pakalpojuma nodrošināšanai institūcijās klientiem, kuriem tas ir ārkārtēji nepieciešams. Tā kā aprūpes iestādēs spēkā ir  karantīnas noteikumi, pakalpojuma nodrošināšana ir ierobežota.

Sociālais dienests aicina sabiedrību, radiniekus un kaimiņus parūpēties par saviem līdzcilvēkiem. Par tiem, kuriem nav neviena cita, lūdzam informēt Sociālo dienestu. Atgādinām, ka par bērniem, to izglītību un ēdināšanu vispirms atbild vecāki!

 

Dina Romanovska
Sociālā dienesta vadītāja

 


Komentēt var tikai autorizētie lietotāji!

Komentāri


    Citas ziņas