Der zināt
Par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām Bauskas novada Codē

Iepazīstoties ar 2022.gada 3.novembrī publicēto informāciju Bauskas novada pašvaldības portālā Bauska.lv, kur atreferēta 2022.gada 1.novembra vakarā notikusī Bauskas novada domes priekšsēdētāja vietnieka Aivara Mačeka, izpilddirektora vietnieka Jāņa Kalinkas un Bauskas apvienības pārvaldes vadītājas Līgas Vasiļauskas tikšanās ar Codes iedzīvotājiem, Latvijas Pasts vēlas atgādināt par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām Codē un citās Bauskas novada teritorijās, kur ir zems pasta pakalpojumu pieprasījums un pasta pakalpojumi tiek sniegti klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma.

Pasta pakalpojumi klienta dzīvesvietā pēc pieprasījuma tiek nodrošināti vairākās Bauskas novada teritorijās – Bārbeles, Bērsteles, Brunavas, Ceraukstes, Codes, Īslīces, Kurmenes, Lielsvitenes, Mežotnes, Pilsrundāles, Stelpes, Teņu, Uzvaras un Zīles iedzīvotāji var pieteikties pasta pakalpojumiem savā dzīvesvietā un ērti sev izdevīgā laikā tos saņemt, iepriekš sazinoties ar Latvijas Pasta Klientu centru pa tālruni: +371 27008001 vai +371 67008001.

Saņemot aicinājumu par sūtījuma saņemšanu, šajās teritorijās dzīvojošie adresāti var pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā.

Latvijā patlaban darbojas dažādas pasta pakalpojumu sniegšanas formas – atkarībā no konkrētās teritorijas iedzīvotāju skaita, pasta pakalpojumu izmantošanas apjoma un patērētāju paradumiem pasta pakalpojumi tiek sniegti pilna spektra tradicionālā pasta nodaļā, pasta pakalpojumu sniegšanas vietā vai ar pastnieka starpniecību klienta dzīvesvietā atbilstoši tam, cik pasta pakalpojumi attiecīgajā vietā ir pieprasīti.

Universālā pasta pakalpojumu sniegšana – vēstuļu korespondences (vēstules, pastkartes, bandroles, sīkpakas) un pasta paku sūtījumu saņemšana un nodošana nosūtīšanai – klientu dzīvesvietā tiek nodrošināta ar tādiem pašiem nosacījumiem kā pasta pakalpojumu sniegšanas vietās bez papildu komisijas maksas.

Tātad, neizejot no mājām, pastniekam nosūtīšanai var droši uzticēt arī vēstuli vai pastkarti, kam citādi būtu jāmeklē vēstuļu kastīte, bet te atliek tikai piezvanīt Latvijas Pasta Klientu centram – +371 67008001 vai +371 27008001 – un pieteikt pastnieka vizīti. 


Pie pastnieka klienta dzīvesvietā ir pieejami šādi pakalpojumi:

  • iekšzemes un pārrobežu vienkāršu, izsekojamu, ierakstītu un apdrošinātu vēstuļu korespondences (vēstules, pastkartes, bandroles, sīkpakas) un pasta paku sūtījumu pieņemšana un nosūtīšana;
  • pastmarku, aplokšņu, pastkaršu iegāde;
  • preses izdevumu abonēšana;
  • iemaksas un izmaksas Pasta norēķinu sistēmā;
  • naudas pārvedumu izmaksa;
  • komunālo maksājumu un citu rēķinu apmaksa;
  • komercpreču iegāde u.c.

Klientam teritorijās, kur pasta pakalpojumi tiek nodrošināti dzīvesvietā pēc pieprasījuma, ir divas iespējas kā rīkoties, ja saņemts aicinājums par sūtījuma saņemšanu:

  1. Pieteikt sūtījuma bezmaksas piegādi savā dzīvesvietā, iepriekš piesakot to pa tālruni +371 27008001 vai +371 67008001.
  2. Bez iepriekšēja pieteikuma sūtījumu iespējams saņemt adresāta teritoriju apkalpojošajā pasta nodaļā, kuras atrašanās vieta, adrese un darbalaiks norādīts uz aicinājuma.

Bauskas novada Bārbeles, Bērsteles, Brunavas, Ceraukstes, Codes, Īslīces, Kurmenes, Lielsvitenes, Mežotnes, Pilsrundāles, Stelpes, Teņu, Uzvaras un Zīles iedzīvotāji par pasta pakalpojumu saņemšanas iespējām 2022.gada augustā ir atkārtoti informēti arī ar īpašiem paziņojumiem savās pastkastītēs.

Jebkuru jautājumu gadījumā par Latvijas Pasta sniegtajiem pakalpojumiem klienti tiek aicināti sazināties ar Latvijas Pasta Klientu centru –  tālrunis +371 67008001 vai +371 27008001; e-pasta adrese: info@pasts.lv; sociālie tīkli: twitter.com/latvijas_pastsfacebook.com/latvijas.pasts.

Avots:

Latvijas Pasts