Piektdiena, 22. Februāris, 2019. Adrians, Adriāna, Adrija, Ārija, Rigonda
Sazinies ar mums 80003939

Bauskā svinīgi atklāts un darbu sāk Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC)


Bauskā svinīgi atklāts un darbu sāk Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC)2019.02.01 Komentāri (0) Bauskā svinīgi atklāts un darbu sāk Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC)

Piektdien, 1.februārī, Bauskas novada domes ēkā Uzvaras ielā 1, atklāts Valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centrs (VPVKAC).

 

Atklāšanas pasākumā piedalījās VARAM, LAD, VZD, Nodokļu pārvaldes Klientu apkalpošanas daļas (NP KAD) pārstāvji, Bauskas novada domes deputāti, VPVKAC būvnieki, būvdarbu vadītāji un citas personas.

 

 

 

 

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) parlamentārais sekretārs Artūrs Toms Plešs kopā ar Bauskas novada domes priekšsēdētāju Arnoldu Jātnieku svinīgi pārgrieza lentu atklājot VPVKAC.

 

Bauskas novada domes priekšsēdētājs A. Jātnieks pauda prieku un gandarījumu par VPVKAC izveidi. „Turpmāk iedzīvotājiem būs atvieglota pakalpojuma pieejamība vienuviet. Vēlu, lai starp VPVKAC speciālistiem un iedzīvotājiem veidotos lieliska sadarbība, kuras rezultātā iedzīvotājiem pakalpojumu pieejamība kļūtu ērtāka un vienkāršākā.”

 

Klientu apkalpošanas centra vadītājas pienākumus pildīs Līga Čakāne, savukārt klientu apkalpošanas speciāliste ir Ieva Skujeniece. 

 

VPVKAC atklāšanas pasākuma foto: ŠEIT

 

Jau vēstīts, ka iedzīvotāji šajā VPVKAC neatkarīgi no dzīvesvietas var pieteikt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta (VID), Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA), Valsts zemes dienesta (VZD), Lauksaimniecības datu centra (LDC) Lauku atbalsta dienesta (LAD) pakalpojumus, saņemt konsultācijas par Nodarbinātības valsts aģentūras (NVA), Uzņēmumu reģistra (UR), Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP), Valsts darba inspekcijas (VDI), VID un VSAA e-pakalpojumiem, kā arī saņemt informāciju un praktisku palīdzību darbā ar datoru, internetu, eID viedkaršu lasītāju.

 

Līdz ar VPVKAC atklāšanu no 2019. gada 1. februāra Bauskā mainīsies VID klātienes pakalpojumu saņemšanas vieta. Turpmāk VID pakalpojumi klātienē būs pieejami Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā (VPVKAC) Uzvaras ielā 1, Bauskā. Savukārt līdzšinējā adresē - Dārza ielā 14A, no šī gada 1.februāra VID klātienes klientu apkalpošana vairs netiks veikta.

 

Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas VID darbinieki klientus klātienē apkalpos pirmdienās, otrdienās un ceturtdienās šādā darba laikā:
Pirmdien: 9.00-12.00; 12.30-18.00
Otrdien: 9.00-12.00; 12.30-17.00
Ceturtdien: 9.00-12.00; 12.30-17.00

Savukārt, trešdienās no plkst. 8:00-17:00 un piektdienās no plkst. 8:00-17:00 biežāk izmantotos VID pakalpojumus, piemēram, gada ienākumu deklarācijas pieņemšanu, iesniegumu pieņemšanu par elektroniskajām algas nodokļu grāmatiņām, iedzīvotāju ienākuma nodokļa atvieglojumu reģistrēšanu/anulēšanu, iedzīvotājiem klātienē sniegs Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbinieki. Šie darbinieki arī var nodrošināt klientiem atbalstu darbā ar VID Elektroniskās deklarēšanas sistēmu, informējot un apmācot klientus VID e-pakalpojumu izmantošanā.

 

Bauskas novada valsts un pašvaldības vienotais klientu apkalpošanas centra (VPVKAC) mērķis ir sniegt informāciju un konsultēt privātpersonas un uzņēmējus par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem, kā arī sniegt konsultācijas par valsts iestāžu pakalpojumiem un valsts iestāžu e-pakalpojumu lietošanu.

 

Informāciju sagatavoja:
Artūrs Dulbe,
sabiedrisko attiecību speciālists
Foto:
Artūrs Dulbe


Komentēt var tikai autorizētie lietotāji!

Komentāri


    Citas ziņas