Svētdiena, 22. Oktobris, 2017. Airisa, Irīda, Īrisa
Sazinies ar mums 80003939

Jauniešus aicina iesaistīties Bauskas multimediju studijā


Jauniešus aicina iesaistīties Bauskas multimediju studijā2015.12.28 Jauniešus aicina iesaistīties Bauskas multimediju studijā

Programmas mērķis ir sniegt jauniešiem visaptverošu ieskatu mūsdienīgu multimediju projektu veidošanā un iespēju iegūt praktiskas iemaņas, strādājot pie sevis, novada un novada skolu iniciētiem publiskiem projektiem.

Programmas rezultātā jaunieši iegūs zināšanas un prasmes, kas ļaus viņiem no nākamā gada pašiem patstāvīgi radīt un īstenot multimediju projektus savām un novada vajadzībām un turpināt nodot iegūtās zināšanas interesentiem viņu dzīvesvietās un skolās.

Aicinu visus, kuriem interesē multimediji un to sniegtās iespējas, piedalīties studijas darbā. Labprāt uzklausītu viedokļus un idejas arī no pieredzes bagātās paaudzes - kopā ar jauniešiem varētu sarīkot kopējo projektu plānošanas un īstenošanas darbnīcu, kur gan jaunieši, gan viņu skolotāji u.c. interesenti iemācītos efektīvāk izmantot savas prasmes un resursus, dažādojot ikdienas aktivitātes ar kaut ko vēl nebijušu.

Multimediju studijas aktivitātes neaprobežosies ar 'pulciņa' formātu, bet tiks paplašinātas līdz publisku projektu veidošanai Bauskai un novadam. Mērķis ir izveidot JAUNIEŠU PRODUCENTU CENTRU, kas varētu  pašvaldībai palīdzēt pasākumu rīkošanā un vizuālo materiālu veidošanā.

MULTIMEDIJU STUDIJAS ATTĪSTĪBAS KONCEPCIJA

  • Studija ir vieta, kur jaunieši mācās sapņot, formulēt mērķus un optimizēt to sasniegšanas veidus;
  • Studijā mēs neiegūstam tikai teorētiskās zināšanas, tā māca domāt un ļauj iegūt praktiskas iemaņas, strādājot pie reāliem projektiem pilsētai, novadam un pašizaugsmei;
  • Studija dod iespēju pārvarēt sevi un iemācīties strādāt komandā, sajūtot tās spēku un iespējas īstenot cita līmeņa ieceres;
  • Studija nav skola, kur ir pareizās un nepareizās atbildes. Studijas darbā ir tikai viena pamatdoma – vai risinājums strādā/nestrādā, der/neder;
  • Studijas darbu efektivitātes noteikšanai tiek izmantota tikai viena vērtēšanas sistēma – gala patērētāju viedoklis par to (iedzīvotāji, pasākumu un projektu auditorija);
  • Viens no studijas uzdevumiem ir pakāpeniski sagatavot komandu uzņēmējdarbības izaicinājumiem, ja kāds izvēlēsies multimediju komunikāciju par savu nākotnes profesionālās darbības jomu.

APMĀCĪBĀS IESAISTĪTIE LEKTORI

  • Ieva Strazdiņa (PR, copyright speciāliste)
  • Guntis Stirna (reklāmas aģentūru BALTA communications un MEDIA TILTS līdzīpašnieks, digitālās komunikācijas speciālists)
  • Kaspars Goba (fotogrāfs, kinorežisors, viens no Cēsu pilsētas kultūras dzīves kuratoriem)
  • Dmitrijs Petrenko (TV žurnālists, raidījumu vadītājs, teātra režisors)
  • Artūrs Šlosbergs (kinooperators, stereogrāfs, multimediju tehnoloģiju speciālists)
  • Elīza Eikerte (māksliniece, dizainere, fotogrāfe)
  • Voldemārs Dūdums (multimediju mākslinieks, digitālās komunikācijas speciālists)
  • Krišs Bērzkalns (3D datorgrafijakas speciālists, mutimediju mākslinieks)
  • Pjotrs Gluškovs (skanās ierakstu režisors, ierakstu studijas DYNAMIC records īpašnieks, mācību skolas SOUND SCHOOL dibinātājs)
  • Pēteris Sudakovs (kinooperatrs, IT speciālists un programmētājs)
  • Dāvis Līcītis (mākslinieks, spenogrāfs, industriālā dizaina speciālists)
  • Ivars Noviks (teātra scenogrāfs)
  • Ilze Rukšāne (ainavu arhitekte)

Dmitrijs Ščegoļevs
Bauskas Bērnu un jauniešu centrs
m.t. +371 29462055

 

 

 

 


Citas ziņas